مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 06:052019-11-05اجتماعي

بررسی میدانی مشکلات روستای گاوخانه


روستای گاوخانه با 6 هزار نفر جمعیت در یک کیلومتری شهر اراک واقع شده و و فاقد امکانات مناسب می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ روستای گاوخانه با 6 هزار نفر جمعیت در یک کیلومتری شهر اراک واقع شده است؛ این روستا مهاجر پذیر است و سرریز جمعیتی شهر اراک به این روستا نقل مکان می کنند و فاقد امکانات مناسب می باشد.

از جمله کاستی ها و مشکلاتی که اهالی این روستا با آن روبرو هستند می توان به نبود راه مناسب با روشنایی لازم جهت رفت و آمد، آسفالت نبودن کوچه ها و معابر روستا، فقدان زیرساخت لوله کشی مناسب جهت آبرسانی به منازل و کمبود شدید آب به دلیل جمعیت زیاد اشاره کرد.

و اما مهم ترین مشکلی که اهالی روستا با آن روبرو هستند از این قرار است که با توجه به این که ساخت و ساز در این روستا به دلیل مهاجرت افراد کم بضاعت زیاد است لذا زمین های موجود زیر حد نصاب تفکیک طرح هادی بنیاد مسکن سیصد متر می باشد و صدور مجوز برای آنها امکان پذیر نیست و اهالی به صورت غیرمجاز منازل خود را می سازند که جریمه های سنگین بنیاد مسکن روبه رو می شوند.

یوسفی، بخشدار مرکزی شهرستان اراک گفت: 850 میلیون تومان امسال برای زیرسازی و جدولگذاری معابر روستا در نظر گرفته شده است و افزایش اتوبوس برای این روستا نیز در دستور پیگیری است که تا پایان سال محقق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی میدانی مشکلات روستای گاوخانه

بررسی میدانی مشکلات روستای گاوخانه