مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 04:242019-11-05سياسي

آخرین آمار ابتلا به HIV در لردگان/ بیماران تحت درمان هستند


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در خصوص آخرین آمار ابتلا افراد به HIV در لردگان گفت: حدود 90 نفر از افراد این روستا به HIV مبتلا شده اند و این افراد 10 درصد جامعه آماری روستا را تشکیل می دهند.

- احمد  همتی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم روز بیمه سلامت، در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت رسیدگی به افراد مبتلا به اچ آی وی در روستای لردگان توضیح داد: باید توجه داشت که اطلاع رسانی اولیه و نوع خبر منتشر شده در رسانه ها با واقعیت تطابق چندانی نداشته است.

  وی با بیان اینکه بیماری اچ آی و ی و ویروس ایدز موضوعی نیست که به یکباره بروز کند، اظهار داشت: این بیماری جزو بیماری های مزمن است که چندین سال طول می کشد که علائم اولیه خود را نشان دهد و ما باید به صورت کارشناسی و دقیق این مسئله را بررسی کنیم و نتایج را به اطلاع مردم برسانیم تا اگر احیانا قصوری در این زمینه رخ داده برخورد لازم صورت گیرد.

  عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه طبق آخرین آماری که به ما گزارش شده، حدود 90 نفر از افراد این روستا به اچ آی وی مبتلا شده اند، گفت: این افراد 10 درصد جامعه آماری روستا را تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین آمار ابتلا به HIV در لردگان/ بیماران تحت درمان هستند

آخرین آمار ابتلا به HIV در لردگان/ بیماران تحت درمان هستند