مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 03:552019-11-05بين الملل

مهمترین خبر های جهان (7-19)


بازداشت خواهر و همسر خواهر و عروس البغدادی سرکرده (سابق) داعش در شمال شرق سوریه - ؛ مهمترین اخبار و رویدادهای جهان در دوازده ساعت گذشته به شرح ذیل است.

ایران// رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: تولید اورانیوم در ایران به بالای 5 کیلوگرم در روز رسیده که این میزان بیش از 11 برابر بیشتر از زمان قبل از آغاز گام سوم کاهش تعهدات هسته ای است.

(خبرگزاری صداوسیما)// سخنگوی وزارت امور خارجه، تحریم های یکجانبه و البته بی حاصل ایالات متحده آمریکا ضد تنی چند از مسئولان و اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی را محکوم کرد.

(خبرگزاری صدا و سیما) یمن// شرکت توییتر پس از مسدود کردن حساب های حزب الله لبنان و جنبش حماس، یک حساب متعلق به شبه نظامیان حوثی (جنبش انصارالله یمن) را که شبه نظامیان مورد حمایت ایران را تبلیغ می کرد، مسدود کرد.

(پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی العربیه)// یک مسئول بلندپایه در دولت منصور هادی (رییس جمهور مستعفی و فراری یمن) به المیادین گفت:: ظهر سه شنبه توافق دولت (هادی) با شورای انتقالی امضا می شود.

(شبکه تلویزیونی المیادین) ترکیه//مقامات ترکیه ای اعلام کردند در پی رای کنگره آمریکا مبنی بر ”نسل کشی“ خواندن کشتار ارامنه توسط ترکیه در یک قرن پیش، ممکن است رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه سفر هفته آینده خود به واشنگتن را لغو کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین خبر های جهان (7-19)

مهمترین خبر های جهان (7-19)