مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 18:082019-11-04اقتصادي

جزییات بسته تشویقی جهاد کشاورزی اعلام شد


مدیرکل جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: بسته حمایتی جهاد کشاورزی استان اصفهان با هدف رونق تولید در 25 سرفصل در تعامل با فعالان بخش کشاورزی تدوین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهرداد مرادمند بعد از ظهر امروز در نشست خبری رونمایی از بسته تشویقی اداره کل جهاد کشاورزی استان اصفهان در راستای رونق تولید اظهار کرد: بارش های اخیر استان اصفهان را موقتاً از خشکسالی 10 ساله نجات داد و امیدواریم شرایط خوبی را پیش رو داشته باشیم.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان اصفهان ادامه داد: استان اصفهان در سال زراعی گذشته وضعیت خوبی داشت و سهم زیادی از کاهش بیکاری استان به دلیل رونق بخش کشاورزی است.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل جهاد کشاورزی در تعامل با اتاق بازرگانی استان اصفهان بسته های تسهیل گران را برای اطلاع رسانی به بخش خصوصی ارائه کرد و این بسته تشویقی محصول جلسات متعدد شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت است.

مرادمند با بیان اینکه بسته حمایتی اداره کل جهاد کشاورزی استان اصفهان از فعالان اقتصادی در راستای تحقق شعار سال شامل 25 سرفصل است، عنوان کرد: در راستای حمایت از فعالیت های گلخانه ای و کم آب نسبت به تسهیل صدور مجوز گلخانه از طریق کاهش استعلام ها اقدام کردیم، بر همین اساس برای احداث گلخانه های با مساحت کمتر از یک هکتار نیازی به مجوز سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بسته تشویقی جهاد کشاورزی اعلام شد

جزییات بسته تشویقی جهاد کشاورزی اعلام شد