مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 15:442019-11-04ورزشي

کلاف سردرگمی به نام انتخابات هیئت فوتبال گیلان؛ تاریخ دقیق انتخابات مشخص نیست!


انتخابات هیئت فوتبال گیلان برای دومین بار متوالی در یک ماه اخیر به تعویق افتاده و تاریخ دقیق این انتخابات مشخص نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، انتخابات هیئت فوتبال گیلان تبدیل به معضلی برای دوستداران فوتبال شده است، انتخاباتی که ابتدا قرار بود روز یکشنبه 12 آبان ماه 1398 در سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان برگزار شود.

نخستین تعویق انتخابات هیئت فوتبال گیلان به درخواست رییس فدراسیون رقم خورد، مهدی تاج به دلیل برگزاری جلسه ای کاری در تهران، خواهان تعویق 24 ساعته این انتخابات شده و طبق اعلام فرزاد سیری دبیر مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان گیلان، روز دوشنبه سیزدهم آبان ماه رأس ساعت 10 تاریخ دقیق انتخابات اعلام شد.

کمتر از 48 ساعت به آغاز انتخابات باقی ماند که خبری دیگر بر روی سایت رسمی هیئت فوتبال گیلان قرارگرفته و از تأخیر 135 دقیقه ای انتخابات به دلیل حضور در راهپیمایی خبر داده شد، کارت های خبرنگاران و عکاسان برای پوشش خبری این انتخابات صادرشده و همگان منتظر انتخاباتی هیجانی میان چهار کاندیدا رأس ساعت 12:15 بودند.

12 ساعت مانده به انتخابات، شایعه ای عجیب مبنی بر ارسال نامه سازمان بازرسی گیلان به اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان به دلیل شکایت یکی از کاندیداها در شهر پیچیده شد، نامه ای که حکای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاف سردرگمی به نام انتخابات هیئت فوتبال گیلان؛ تاریخ دقیق انتخابات مشخص نیست!

کلاف سردرگمی به نام انتخابات هیئت فوتبال گیلان؛ تاریخ دقیق انتخابات مشخص نیست!