مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 14:402019-11-04فرهنگي

ارسال 4 هزار اثر به چهارمین سوگواره «عبرات»


دبیر چهارمین سوگواره بین المللی «عبرات»، از ارسال بیش از چهار هزار اثر از سوی هنرمندان و پژوهشگران به دبیرخانه این سوگوار خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار تا 25 آبان 98 تمدید شد.

- دبیر چهارمین سوگواره بین المللی عبرات ، از ارسال بیش از چهار هزار اثر از سوی هنرمندان و پژوهشگران به دبیرخانه این سوگوار خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار تا 25 آبان 98 تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حامد نگارش، با اشاره به اینکه فراخوان این جشنواره از تابستان اعلام شده بود، گفت: خوشبختانه امسال برای چهارمین سال متوالی شاهد برگزاری سوگواره عبرات هستیم که امسال استقبال خوبی را از سوی هنرمندان و پژوهشگران حوزه هنری و مذهبی شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از چهار هزار اثر از سوی هنرمندان و پژوهشگران به دبیرخانه این سوگوار ارسال شده است، افزود: با توجه به استقبال بسیار خوب هنرمندان و براساس درخواستی که در این خصوص صورت گرفت، مهلت ارسال آثار تا 25 آبان ماه تمدید شد تا سایر عزیزان هم بتوانند آثار خود را به دبیرخانه این سوگواره ارسال کنند.

نگارش خاطرنشان کرد: این سوگواره با محوریت موضوع پیاده روی اربعین حسینی به عنوان بزرگ ترین گردهمایی مذهب تشیع، در 9 بخش هنری شعر و ادب، داستان و سفرنامه، خوشنویسی، نقاشی و تصویرسازی، پوستر، عکس، فیلم کوتاه و مست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 4 هزار اثر به چهارمین سوگواره «عبرات»

ارسال 4 هزار اثر به چهارمین سوگواره «عبرات»