مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 13:322019-11-04سياسي

13 آبان روز سر دادن شعار مرگ بر آمریکا است


امام جمعه تنکابن در مراسم راهپیمایی روز 13 آبان در جمع مردم گفت: امروز در واقع روز سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و روز مبارزه با استکبار است.

- ایسنا/مازندران امام جمعه تنکابن در مراسم راهپیمایی روز 13 آبان در جمع مردم گفت: امروز در واقع روز سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و روز مبارزه با استکبار است.

حجت الاسلام سیدمهدی هدایتی با اشاره به اینکه 40 سال قبل، جهان مات و مبهوت قدرت ایران شد، اظهار کرد: هیبت و هیمنه آمریکا در روزی شکسته و خرد شد که این کشور ابرقدرت بزرگ دنیا نامیده می شد و در اوج توانمندی قرار داشت که به فرمایش امام راحل (ره) تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم ملت بود.

وی قطع شدن دست آمریکا از تجاوز و دست درازی به کشور را دستاورد تسخیر لانه جاسوسی دانست و تصریح کرد: رویکرد سفارتخانه منحوس آمریکا در ایران با روال معمول فاصله داشت و تنها مرکزی برای جاسوسی بود.

امام جمعه شهرستان تنکابن کاپیتولاسیون و ساواک را دستپخت آمریکا در ایران توصیف و خاطرنشان کرد: مصون بودن بیگانگان در ایران به خصوص اتباع آمریکایی از انجام محاکمه تحت عنوان لایحه ننگین کاپیتولاسیون در واقع به معنای تحقیر ملت شریف ایران بود که با اقدام مدبرانه و به موقع امام راحل (ره) نقش بر آب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان روز سر دادن شعار مرگ بر آمریکا است

13 آبان روز سر دادن شعار مرگ بر آمریکا است