مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 12:572019-11-04سياسي

روحانی با واژگان تعامل یا تقابل با دنیا به دنبال فرار از پاسخگویی است


عضو هیأت رییسه مجلس با بیان اینکه تعطیلی اقتصاد کشور نتیجه تکیه و اعتماد به غیر خداست گفت: باید خروج از NPT را که حتی ظریف هم پیشنهاد داده برای تنبیه دیگران اجرایی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی عصر امروز (دوشنبه 13 آبان) در نشست استکبار، توهم یا واقعیت در دانشگاه شهید رجایی گفت: امروز 13 آبان متعلق به جنبش دانشجویی است که در سیر نهضت انقلاب اسلامی و تکامل آن نقش ویژه ای داشته است.

وی افزود: درباره نظر رییس جمهور در مورد تعامل یا تقابل با دنیا که در دانشگاه تهران بیان شده است؛ احتمالاً لزوم تعامل با همه دنیا مطلوب نمی شود زیرا  ایران با آمریکا و استکبار جهانی دعوا دارد.

  خوی استکباری اجازه اجرای تعهدات آمریکا را در برجام نداد عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مذاکره ما با آمریکا در موضوع برجام طولانی و بیهوده بود هرچند که ممکن بود با آنها به نتیجه برسیم ولی خوی استکباری آنها اجازه اجرای تعهدات آنها را نمی داد.

قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: اگر ما با عربستان، آمریکا و اروپا مشکل داریم به دلیل مشکل مان با آمریکا است ضمن اینکه اگر ژاپن حاضر نیست از ما نفت بخرد یا کره جنوبی نمی خواهد مبادلات مالی با ما داشته باشد به دلیل مشکل ما با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی با واژگان تعامل یا تقابل با دنیا به دنبال فرار از پاسخگویی است

روحانی با واژگان تعامل یا تقابل با دنیا به دنبال فرار از پاسخگویی است