مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 12:532019-11-04سياسي

لاریجانی: ظرفیت های روابط ایران و آذربایجان فعال شود


رییس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در شرایط کنونی زمینه برای توسعه همکاری های دو کشور ایران و آذربایجان فراهم است، گفت: مجلس برای گسترش همکاری های پارلمانی با کشور آذربایجان محدودیتی قائل نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه 13 آبان ماه) با بنیاد حسین اف سفیر کشور آذربایجان در تهران دیدار و گفت وگو کرد.

لاریجانی در ابتدای این دیدار، با اشاره به روابط صمیمانه و ریشه ای دو کشور ایران و آذربایجان، گفت: مردم و مسئولان ایران همواره علاقه مند به گسترش روابط و همکاری با کشور آذربایجان هستند و خوشبختانه این روحیه در دو کشور وجود دارد.

رییس مجلس شورای اسلامی، بر لزوم گسترش همکاری های پارلمانی ایران و آذربایجان تأکید کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی برای گسترش همکاری های پارلمانی با کشور آذربایجان محدودیتی قائل نبوده و روابط باید در تمام زمینه ها تسهیل شود.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی فضای بسیار خوبی برای تقویت همکاری ها و مناسبات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بین ایران و آذربایجان فراهم است، از این رو مسئولان دو کشور باید در راستای فعال سازی این ظرفیت ها تلاش کنند.

لاریجانی تصریح کرد: توسعه روابط اقتصادی و صنعتی از جمله همکاری های کشاورزی، شهرسازی و حمل و نقل بین دو کشور ایران و آذر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاریجانی: ظرفیت های روابط ایران و آذربایجان فعال شود

لاریجانی: ظرفیت های روابط ایران و آذربایجان فعال شود