مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 12:482019-11-04بين الملل

تروریسم اقتصادی ابزاری برای دستیابی به اهداف آمریکا شده است


استفاده از ابزارهای غیرقانونی تحریم های اقتصادی یا در واقع، تروریسم اقتصادی از سوی ایالات متحده آمریکا به عنوان ابزاری برای دستیابی به اهداف خود نگرانی های جدی در خصوص نقض حقوق بشر ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، سیده فاطمه حسینی در یکصد و چهل و یکمین اجلاس بین المجالس جهانی (IPU) گفت: جهان از بی توجهی به قوانین و هنجارهای حقوق بین الملل رنج می برد.

رییس هیئت پارلمانی کشور در یکصد و چهل و یکمین اجلاس بین المجالس جهانی (IPU) اظهار داشت: امروز در بین بنیانگذاران نهادهای به رسمیت شناخته شده نظم بین المللی، ایالات متحده آمریکا بر این باور است که قادر به تحصیل منافع خود از طریق بی توجهی و نقض اصول بنیادین حقوق بین الملل و حقوق بشر و با هدف تامین امنیت خود به بهای ناامنی دیگری است.

وی ادامه داد: استفاده از ابزارهای غیرقانونی تحریم های اقتصادی یا در واقع، تروریسم اقتصادی از سوی ایالات متحده آمریکا به عنوان ابزاری برای دستیابی به اهداف خود نگرانی های جدی در خصوص نقض حقوق بشر ایجاد کرده است.

حسینی افزود: تاثیرات مخرب این تحریم ها بر زندگی مردم عادی کشورهای در معرض این تحریم ها همچون ایران شامل نقض اصول بنیادین حقوق بشر همچون حق دسترسی به غذای کافی، دسترسی به داروی ضروری، حق دسترسی به خدمات بهداشتی و غیره اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تروریسم اقتصادی ابزاری برای دستیابی به اهداف آمریکا شده است

تروریسم اقتصادی ابزاری برای دستیابی به اهداف آمریکا شده است