مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 11:462019-11-04سياسي

مجلس با سازوکارهای فعلی مورد پذیرش نیست


عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی معتقد است: مردم خواستار مجلس کنونی نیستند و این مجلس با سازوکارهای فعلی مورد پذیرش نیست.

- محمدرضا اخضریان کاشانی از اعضای شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، به اهداف این جمعیت در انتخابات آتی مجلس اشاره کرد و گفت: جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی مانند دیگر احزاب و جریان های سیاسی هم رویکردهای کلان نگر و هم رویکردهای مقطعی دارد.

رویکرد کلان جمعیت شامل تقویت مشارکت سیاسی و گسترش فرهنگ سیاسی در چارچوب مردم سالاری دینی است که تلاش می شود با استفاده از روش های مختلف از طریق جذب نخبگان، آموزش سیاسی، فرهنگ سازی، تولید محتوای فرهنگ سیاسی برای اعضا و عامه مردم جامعه، فرهنگ مشارکتی متناسب با الگوها، آرمان ها و ارزش هایی که در مرامنامه جمعیت تعریف شده را اجرایی کند.

وی اضافه کرد: رویکرد مقطعی جمعیت هم مانند سایر احزاب کشور، تلاش در قالب انتخابات های پیش رو از جمله انتخابات مجلس 98 است.

جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی برای این انتخابات برنامه روشن و مشخصی با شعار مجلس نو را مطرح کرده و قرار است مشارکت سیاسی جامعه را به سمت ایجاد مجلس نو سوق دهد و تلاش کند مردم نسبت به این مطالبه حساس شوند تا با ایجاد گفتمانی فراگیر،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس با سازوکارهای فعلی مورد پذیرش نیست

مجلس با سازوکارهای فعلی مورد پذیرش نیست