مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 11:262019-11-04سياسي

پیروزی در برابر استکبار از طریق مقاومت به دست می آید


نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: تنها راه پیروزی در برابر آمریکا و استکبار، مقاومت است و خوشبختانه مردم ایران به خوبی در حال مقاومت به خصوص در حوزه جنگ اقتصادی آمریکا علیه کشورمان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز دوشنبه 13 آبان در نشست شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسگری (ع) و تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) گفت: سیزدهم آبان ماه سالگرد 3 حادثه مهم روز دانش آموز ، تبعید امام خمینی (ره) و تسخیر لانه جاسوسی است که هر 3 مورد این وقایع در راستای مقابله و ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: از زمان شکل گیری نهضت امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی و تا امروز آمریکا همواره سرسخت ترین دشمن انقلاب ما بوده است اما خوشبختانه ملت ایران به سرعت متوجه این دشمنی شدند و همواره توطئه های آمریکا را خنثی کردند.

یکی از مهم ترین موارد برای خنثی سازی توطئه های آمریکا علیه کشورمان تسخیر لانه جاسوسی پس از پیروزی انقلاب اسلامی بود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه امام خمینی (ره) تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم دانستند افزود: ایشان در زمان حیات خود همواره سکان مبارزه با استکبار را در دست دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی در برابر استکبار از طریق مقاومت به دست می آید

پیروزی در برابر استکبار از طریق مقاومت به دست می آید