مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 10:182019-11-04سياسي

هشدار درباره حوادث احتمالی سیل در نقاط حادثه خیز شهرستان بناب


فرماندار شهرستان بناب با اشاره به خسارات وارده ناشی از سیل ابتدای سال در برخی استان های کشور بر جلوگیری و انجام اقدامات لازم برای جلوگیری از حوادث احتمالی سیل در نقاط حادثه خیز شهرستان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، امین رفیعی ظهر امروز در نشست شورای پدافند غیرعامل بناب اظهار داشت: باید آمادگی های لازم را در ارتباط با تهاجمات و تهدیدات احتمالی و حوادث غیرمترقبه از هر جهت و در همه زمینه ها داشت، برعکس تصوری که همه از پدافند غیرعامل دارند و کاربرد آن را بیشتر در زمینه نظامی می دانند.

وی  آمادگی همه دستگاه های دولتی و غیردولتی را در اجرای اهداف کمیته های مختلف پدافند غیرعامل لازم توصیف کرد و افزود: درک تهدیدهای نوظهور در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در شرایط کنونی لازم است.

رفیعی توجه به پدافند غیرعامل را امری بسیار مهم و حائز اهمیت برشمرد و تأکید کرد: با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم، با توجه به نگاه با خصومت دشمنان، در هر لحظه می توان ضمن توجه به مسئله پدافند غیرعامل میزان خسارت و تلفات احتمالی را در اتفاقات غیرقابل پیش بینی کاهش داد و به حداقل رساند.

رفیعی رییس شورای تأمین شهرستان بناب با اشاره به خسارات وارده ناشی از سیل ابتدای سال در برخی استان های کشور بر جلوگیری و انجام اقدامات لازم برای ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره حوادث احتمالی سیل در نقاط حادثه خیز شهرستان بناب

هشدار درباره حوادث احتمالی سیل در نقاط حادثه خیز شهرستان بناب