مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 10:152019-11-04سياسي

مردم ایران تا آخرین لحظه پای آرمان های خود هستند


شیراز_استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام گفت:نسل جوان ایران نشان داد که همچون شهدایی نظیر محسن حججی و فرماندهی قاسم سلیمانی تا آخرین لحظه از آرمان هایش دفاع می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حشمت الله قنبری ظهر دوشنبه در جمع راهپیمایان 13 آبان در شیراز بیان کرد: رفتار مردم ایران ریشه در تعالیمی دارد که از قرآن آموخته اند وی متذکر شد: همه رسولان الهی مبعوث شدند تا مردم را به سوی بندگی پرودگار و حرکت به سوی حسن عاقبت رهنمون کنند و پیرسته مهمترین مانع در این راه وجود افراد و جریانهای طغیانگیری بوده که عزت مردم و به غارت بردن ثروت را به هدف گرفته اند او در خصوص روش سیزدهم آبان نیز عنوان کرد: تبعید امام به ترکیه، جنایت آفرینیهای نظام ستمشاهی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از مهمترین رویداد های بوده است که در این روز رخ داده است.

قنبری با اشاره به آیات قرآن جمع بستن محبت و علاقه شرک و کفر با ایمان به خدا را تحقق یافتنی ندانست و گفت: برای رسیدن به یقین بایستی در ابتدا از کفر عبور کرده و ابعاد و زاویه های فقه را یافته سپس با نفی شرک به دنبال ایمان و یقین بود.

این استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام متذکر شد: مردم براساس اموزه های قرانی انقلاب کردند و یک نظام تبهکار و وابسته حکومت دست نشانده را از کشور بیرون کردند و در سایه ولایت دین در مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ایران تا آخرین لحظه پای آرمان های خود هستند

مردم ایران تا آخرین لحظه پای آرمان های خود هستند