مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 10:032019-11-04بين الملل

نتانیاهو: برخی کشورهای منطقه خواهان همپیمانی با اسراییل هستند


نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که کشورهای زیادی در خاورمیانه به این رژیم به عنوان یک هم پیمان ضروری برای مقابله با اسلام افراطی نگاه می کنند.

- نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که کشورهای زیادی در خاورمیانه به این رژیم به عنوان یک "هم پیمان ضروری برای مقابله با اسلام افراطی" نگاه می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه در جریان کنفرانس سالانه رسانه های مسیحی بین المللی که در قدس اشغالی برگزار شد، اظهار کرد: دلیل فقدان خشونت و تظاهرات غیرقابل کنترل پس از به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسراییل و حاکمیت اسراییل بر بلندی های جولان از سوی آمریکا، تغییر دیدگاه طرف های مختلف در خاورمیانه درباره اسراییل است.

وی مدعی شد: دیگر با اسراییل به عنوان دشمن برخورد نمی شود، بلکه با آن مانند یک هم پیمان ضروری در زمینه مبارزه با اسلام افراطی رفتار می شود.

کشورهای عربی اذعان دارند که این افراط گرایی به همان اندازه که برای اسراییل خطرناک است آنها را نیز تهدید می کند، بدین ترتیب ما منافع مشترکی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو: برخی کشورهای منطقه خواهان همپیمانی با اسراییل هستند

نتانیاهو: برخی کشورهای منطقه خواهان همپیمانی با اسراییل هستند