مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 09:582019-11-04سياسي

«مصوبه کاهش تنوع مدارس» خلاف مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره مصوبه مجلس درباره کاهش تنوع مدارس گفت: هنوز چند روزی از ابلاغ اساسنامه سازمان استعدادهای درخشان توسط این شورا نگذشته بود که مجلس این مصوبه را گذراند و خلاف مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

- سید سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس درباره مصوبه مجلس درباره کاهش تنوع مدارس با بیان اینکه اساسنامه سازمان استعدادهای درخشان در شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی و بازنگری شده بود، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با نخبگان کشور بر ضرورت پیگیری ابلاغ مصوبه سمپاد تأکید کردند که رییس جمهور نیز دو روز پس از فرمایش مقام معظم رهبری، این مصوبه را برای اجرا ابلاغ کرد.

وی ادامه داد: هنوز چند روزی از ابلاغ اساسنامه سازمان استعدادهای درخشان توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی نگذشته بود که مجلس این مصوبه را گذراند که خلاف مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و مسیر ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری برای تعاملات مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

عاملی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره تعیین رییس کمیسیون تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در حال بررسی و در مسیر تعیین رییس کمیسیون تعلیم و تربیت هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مصوبه کاهش تنوع مدارس» خلاف مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است

«مصوبه کاهش تنوع مدارس» خلاف مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است