مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 09:432019-11-04دانش

چاپ کتابی که فیلم تصاویرش در موبایل نمایش داده می شود


استاد دانشگاه آزاد اسلامی برای نخستین بار کتابی را به چاپ رساند که با استفاده از قابلیت های چند رسانه ای(مولتی مدیا) خواننده می تواند فیلم تصاویر کتاب را در تلفن همراه خود مشاهده کند.

- استاد دانشگاه آزاد اسلامی برای نخستین بار کتابی را به چاپ رساند که با استفاده از قابلیت های چند رسانه ای(مولتی مدیا) خواننده می تواند فیلم تصاویر کتاب را در تلفن همراه خود مشاهده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از جهاد دانشگاهی، انتشارات سازمان جهاد دانشگاهی تهران برای نخستین بار کتابی را با عنوان انگاره های معمارانه منظر: درآمدی بر آفرینش پارک های شهری چاپ و منتشر کرد که با استفاده از قابلیت های چند رسانه ای(مولتی مدیا) خواننده می تواند با اسکن کردن QRCODE های کنار تصاویر درون کتاب فیلم مرتبط با محتوای آن بخش از کتاب را در تلفن همراه خود مشاهده کند.

آزاده شاهچراغی، دانشیار و مدیر گروه معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات و مولف این کتاب گفت: هدف استفاده از این قابلیت، علاوه بر گویاتر کردن محتوای تخصصی کتاب، صرفه جویی در مصرف کاغذ، کمک به حفاظت محیط زیست و ترویج فرهنگ کتابخوانی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای ایجاد این امکان برای خواننده از قبل فیلم های آن پروژه ها بر روی وب سایت های معتبر داخلی بارگذاری شده و QRCODE برای هر یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ کتابی که فیلم تصاویرش در موبایل نمایش داده می شود

چاپ کتابی که فیلم تصاویرش در موبایل نمایش داده می شود