مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 09:322019-11-04سياسي

تبدیل جمهوری اسلامی به یک غیرت جهانی در پرتو 40 سال آزادگی و ایستادگی


استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام با بیان اینکه سازش با آمریکا هرگز شدنی نیست، گفت: دشمنان در 4 دهه اخیر بر دامنه فجایعشان افزودند اما انقلاب با فتنه ها پابرجا ماند و امروز بعد از 40 سال جمهوری اسلامی ایران به یک غیرت جهانی و حیثیت تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حشمت الله قنبری در جمع راهپیمایان 13 آبان در شیراز با بیان اینکه یکی از بانشاط ترین و پرمفهوم ترین تجمعات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اجتماع دانش آموزان و جوانان در مراسم 13 آبان ماه است، اظهار داشت: امروز آمریکا و تمامی متحدانش بدانند که هر جوان ایرانی یک قاسم سلیمانی و محسن حججی در مقابل نظام سلطه است.

وی با بیان اینکه سازش با آمریکا هرگز شدنی نیست و هم نشینی با آن ها تحقق یافتنی نیست، همانگونه که کفر و حق جمع شدنی نیستند، خواستار تدریس و تبیین فلسفه میارزه با استکبار در مدارس شد.

قنبری با بیان اینکه بعد از انقلاب، دشمنان با تولید تحریم ها، فتنه ها و غیره سعی بر این داشتند تا مردم ایران از آرمان هایشان دست بردارند و به عنوان اسوه حریت در عالم مطرح نشوند، ادامه داد:  امروز انقلاب اسلامی با انواع و اقسام فتنه ها پابرجا ماند و بعد از 40 سال جمهوری اسلامی ایران به یک غیرت جهانی و حیثیت تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل جمهوری اسلامی به یک غیرت جهانی در پرتو 40 سال آزادگی و ایستادگی

تبدیل جمهوری اسلامی به یک غیرت جهانی در پرتو 40 سال آزادگی و ایستادگی