مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 08:532019-11-04سياسي

برای تقویت باورهای دینی در جامعه باید ریشه ای کار کنیم


باوجود گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی و تلاش های زیادی که حاکمیت در این مدت انجام داده، هنوز با جامعه دینی فاصله داریم که باید برای تحقق این هدف بصورت ریشه ای عمل کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه معاون فرهنگی دانشگاه رازی گفت: باوجود گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی و تلاش های زیادی که حاکمیت در این مدت انجام داده، هنوز با جامعه دینی فاصله داریم که باید برای تحقق این هدف بصورت ریشه ای عمل کنیم.

علی اکبر محسنی در نشستی خبری که امروز(13 آبان) به مناسبت هفته قرآن و عترت برگزار شد، بابیان اینکه علیرغم تلاش هایی که طی چهل سال گذشته انجام گرفته هنوز با جامعه دینی و آرمانی که پایه های آن قرآن است فاصله زیادی داریم، اظهار کرد: در کشور 27 نهاد و سازمان داریم که سالانه بین 800 تا دو هزار میلیارد تومان بودجه برای ترویج باورهای دینی و آموزه های قرآنی دریافت می کنند، اما تاکنون کسی نپرسیده که نتیجه این بودجه چه شده و تا چه حد فعالیت این نهادها موفقیت آمیز بوده است.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر عملکرد بخشی از مدیران ما و برنامه های کلان اقتصادی، اجتماعی و سیاسی غیرعادلانه ای که در سطح ملی داریم، یکی از مهمترین عوامل تضعیف باورهای دینی در جامعه ما است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون فرهنگی دانشگاه رازی به نقش ضعیف تربیتی خانواده ها هم در ضعف دین بین جوانان اشاره کرد و گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تقویت باورهای دینی در جامعه باید ریشه ای کار کنیم

برای تقویت باورهای دینی در جامعه باید ریشه ای کار کنیم