مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 08:282019-11-04فناوري

روش های انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل


پیشرفت روزافزون تکنولوژی و ظهور پدیده ای به نام اینترنت، قابلیت های فراوانی را در زمینهٔ نظارتی و دوربین مداربسته فراهم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام فروشگاه الکامپ، از جمله این قابلیت ها، امکان نمایش و کنترل تصاویر دوربین مدار بسته از طریق مانیتور و گوشی های هوشمند می باید که کاربر می تواند از طریق این تکنولوژی از راه دور ساختمان خود را تحت نظر بگیرد و تصاویر دوربین مداربسته را کنترل کند.

امکانات لازم برای انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل پس از نصب دوربین مدار بسته جهت انتقال تصاویر دوربین مداربسته روی موبایل به تجهیزاتی نیاز داریم که این تجهیزات عبارت اند از: · دستگاه DVR یا NVR · داشتن اینترنت در مکان ضبط تصویر هزینه های انتقال تصاویر دوربین مداربسته روی موبایل جهت انتقال تصاویر دوربین مداربسته روی موبایل و دیگر دستگاه ها به استثنای بستر اینترنتی لازم، هیچ گونه هزینه دیگری برای این کار لازم نمی باشد.

روش انتقال تصاویر دوربین مداربسته روی موبایل انتقال تصاویر دوربین مداربسته روی موبایل نرم افزارهای زیادی در دسترس هستند اما جهت این کار باید نرم افزارهایی انتخاب شود که با دستگاه مربوطه همخوانی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش های انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل

روش های انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل