مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 08:152019-11-04سياسي

هر جوان ایرانی یک قاسم سلیمانی و محسن حججی است


استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام تاکید کرد که آمریکا و همه متحدانش بداند که امروز هر جوان و نوجوان در ایران اسلامی یک قاسم سلیمانی و محسن حججی در مقابل نظام سلطه هست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حشمت الله قنبری در جمع راهپیمایان 13 آبان در شیراز، یکی از بانشاط ترین و پرمفهوم ترین تجمعات بعد از پیروزی انقلاب را اجتماع دانش آموزان و جوانان در مراسم 13 آبانماه ماه ذکر کرد.

او خاطرنشان کرد: تبعید امام به ترکیه، جنایت آفرینیهای نظام ستمشاهی و تسخیر لانه فساد و جاسوسی آمریکا از اساسی ترین رخدادهای این روز با محتواست که به سرنوشت سازترین رخدادهای تاریخ انقلاب اسلامی بدل شدند.

این مورخ و چهره رسانه ای ادامه داد: آنچه که از رفتار سیاسی ملت ایران استنباط میشود، ریشه در معارف قران دارد، زیرا همه رسولان الهی مبعوث شدند تا مردم را به سوی بندگی پرودگار و حرکت به سوی حسن عاقبت رهنمون کنند و پیرسته مهمترین مانع در این راه وجود افراد و جریانهای طغیانگیری بوده که عزت مردم و به غارت بردن ثروت را به هدف گرفتهاند.

قنبری اضافه کرد: با بعثت هر پیامیر و رسولی جامعه اسلامی با یک نمرود و طاغوت مواجه بوده و اولین اقدام انبیای الهی در مقابل انها، برداشتن این سد مخرب و خوفناک بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر جوان ایرانی یک قاسم سلیمانی و محسن حججی است

هر جوان ایرانی یک قاسم سلیمانی و محسن حججی است