مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 08:042019-11-04سياسي

مستر کلاس «آفرینش در موسیقی ایرانی» در همدان


مسئول واحد موسیقی حوزه هنری همدان گفت: مستر کلاس «آفرینش در موسیقی ایرانی» با تدریس استاد «شریف لطفی» 17 آبان ماه امسال در آموزشگاه موسیقی آهنگ برگزار می شود.

- جلال الدین سروش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان، اظهار کرد: موسیقی از غرب به شکل نُت وارد ایران شد و آهنگسازان ایرانی جهت بومی سازی این هنر فرنگی اقدامات و پژوهش هایی انجام دادند که حاصل  آن آفرینش در موسیقی ایرانی است.

وی آفرینش در موسیقی ایرانی را دارای سه رکن اصلی دانست و افزود: مبنا قرار دادن اصول سنتی، استفاده از قوانین علم آکوستیک و قابلیت و محدودیت های ذاتی در طبیعت انسان سه رکن مهم این مِتُد است.

مسئول واحد موسیقی حوزه هنری همدان به جایگاه علمی شریف لطفی در موسیقی ایران اشاره کرد و گفت: تالیف کتاب روش نوین مبانی اجرای موسیقی در سال 1381،  نخستین عضو و از بنیانگذاران شورای ارزشیابی هنرمندان ایران، دریافت جایزه لوح زرین و دیپلم افتخار برای موسیقی فیلم مادیان، عضویت در هیأت تحریریه و مسئول بخش موسیقی فصلنامه هنر ، عضویت در هیأت علمی سمینار مدیریت و هنر در حوزه معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را می توان از فعالیت های شریف لطفی نام برد.

سروش مخاطبان این برنامه را موزیسین هایی که دوره عالی موسیقی را طی کرده اند دانست و تصریح کرد: این کارگاه با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستر کلاس «آفرینش در موسیقی ایرانی» در همدان

مستر کلاس «آفرینش در موسیقی ایرانی» در همدان