مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 07:152019-11-04سياسي

خودکفایی و بومی سازی را در کروز مشاهده کردیم


با استفاده از تکنولوژی های جدید در کروز، می توانیم با بومی سازی و انتقال تکنولوژی خودکفایی را در کشورمان در جایگاه اصلی خودش به صورت عملی مشاهده کنیم.

- معصومه آقاپور علیشاهی نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی از سایت شماره 2 شرکت صنایع تولیدی کروز بازدید کرد و مدیران مربوطه از خطوط تولید، مراکز طراحی و تولید دستگاه های صنعتی این بنگاه اقتصادی توضیحاتی برای وی ارائه دادند.

معصومه آقاپورعلیشاهی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی پس از بازدید شرکت قطعه سازی کروز گفت: یکی از نقاط قوت این بازدید، استفاده از تکنولوژی های جدید در صنعت قطعه سازی بود که می توانیم با بومی سازی و انتقال تکنولوژی خودکفایی را در کشورمان در جایگاه اصلی خودش به صورت عملی مشاهده کنیم و همچنین می توانیم در این زنجیره تامین از مفتول تا خروجی یک دستگاه پیشرفته را به صورت اجرایی مشاهده کنیم که این امر جای مباهات دارد.

  وی با اشاره به اینکه تامین مواد اولیه این خط های تولیدی و نیز تغییر تکنولوژی و بازسازی آن مواردی است که باید به آن توجه خاص داشته باشیم، تصریح کرد: در خصوص این موارد ذکر شده مجلس و دولت باید قوانینی را تصویب کنند تا ضمن حمایت از این صنعت، موجب پیشرفت و ارتقای صنعت قطعه سازی نیز شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی و بومی سازی را در کروز مشاهده کردیم

خودکفایی و بومی سازی را در کروز مشاهده کردیم