مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 06:002019-11-04فرهنگي

بیانیه دادسرای انقلاب درباره «خانه پدری»


روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران: رییس سازمان سینمایی در خصوص نمایش فیلم خانه پدری وظیفه قانونی خود را رعایت نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران در بیانیه ای درباره فیلم خانه پدری آمده است: تولید کنندگان آثار فرهنگی و هنری همواره مورد احترام بوده و دارای حقوق قانونی هستند و قوه قضاییه نیز بر این مبنا سعی بر هم افزایی و توسعه خدمات آن ها به مردم و میهن عزیزمان دارد.

در عین حال در خصوص توقف و جلوگیری از ادامه نمایش فیلم خانه پدری همچنان که در بیانیه قبلی دادستانی تهران تاکید شد و هرچند درخواست های مردمی از دادستانی برای ورود به موضوع ار ابتدای نمایش فیلم خانه پدری وجود داشت و با ورود دادستانی به موضوع تاکنون صرفاً شکلی و نه محتوایی بوده است.

بر حسب گزارش مراجع نظارتی مبنی بر اعمال نشدن اصلاحات لازم برای پخش فیلم از ادامه نمایش آن جلوگیری شد.

درست بودن نظر بخش های مسئول در خصوص صدور پروانه ساخت و نمایش مورد قبول و احترام دستگاه قضایی است منتهی حسب گزارش های واصله روال قانون در نمایش این فیلم به طور کامل طی نشده است زیرا:1- این فیلم از سال 1390 تقاضا برای نمایش آن به جریان افتاده و چندین نوبت در سال های متوالی در شورای پروانه نمایش مورد بحث و بررسی قرارگرفته، ول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه دادسرای انقلاب درباره «خانه پدری»

بیانیه دادسرای انقلاب درباره «خانه پدری»