مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 05:202019-11-04ورزشي

واگذاری تیم والیبال شهرداری، توهین به تبریز است


عضو شورای شهر اسلامی تبریز با بیان اینکه واگذاری تیم والیبال شهرداری که 20 سال بر روی آن کار شده، توهین به تبریز است، گفت: تبریز چه چیزی از سایر شهرها کم دارد که ما برای واگذاری تیم به سایرین، - ایسنا/آذربایجان شرقی عضو شورای شهر اسلامی تبریز با بیان اینکه واگذاری تیم والیبال شهرداری که 20 سال بر روی آن کار شده، توهین به تبریز است، گفت: تبریز چه چیزی از سایر شهرها کم دارد که ما برای واگذاری تیم به سایرین، التماس کنیم؟.

غلامحسین مسعودی ریحان در گفت وگو با ایسنا در تشریح این خبر اظهار کرد: شاید من تنها نفری در شورا باشم که با واگذاری تیم والیبال شهرداری مخالف است، متاسفانه شورا با لایحه شهرداری تبریز مبنی بر واگذاری تیم موافقت کرد.

وی اضافه کرد: هنوز هم بر سر حرفم هستم و تا جایی که توان دارم با واگذاری تیم مخالفت خواهم کرد، با معاون اداره کل ورزش و جوانان استان نیز صحبت هایی در این خصوص شده است.

مسعودی ریحان متذکر شد: اداره کل ورزش و جوانان استان نیز شرط کرده است که شهرداری باید بدهی اش به این اداره کل را بپردازد.

وی با اشاره به اینکه تیم والیبال شهرداری تبریز جزو تیم های لیگ برتری بود، گفت: از طرفی ورزش عامل نشاط و سلامتی بوده و اگر ورزش قهرمانی نباشد، ورزشکاران جوان نیز انگیزه کافی نخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری تیم والیبال شهرداری، توهین به تبریز است

واگذاری تیم والیبال شهرداری، توهین به تبریز است