مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 23:402019-11-03اقتصادي

ثبت نام 411 هزار کارورز طی دو سال گذشته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، طرح کارورزی از نیمه دوم سال 96 با هدف اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی آغاز شد؛ طرحی که طی آن، دانش آموختگان مقاطع کاردانی و بالاتر با ثبت نام در سامانه کارورزی به کارفرمایان متقاضی نیروی کار معرفی می شوند و پس از .

- مطابق آمار های طرح کارورزی طی دو سال گذشته، تعداد قرارداد های منعقده با کارورزان حدود 29536 قرارداد است، تعداد ثبت نام شدگان به عنوان متقاضی کارورزی هم حدود 411068 نفر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، طرح کارورزی از نیمه دوم سال 96 با هدف اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی آغاز شد؛ طرحی که طی آن، دانش آموختگان مقاطع کاردانی و بالاتر با ثبت نام در سامانه کارورزی به کارفرمایان متقاضی نیروی کار معرفی می شوند و پس از گذراندن دوره مهارت تا سقف 6 ماه، مهارت لازم برای ورود به بازار کار را کسب می کنند.

در قالب این طرح، در طول دوره کارورزی، این افراد یک سوم حداقل دستمزد را به عنوان کمک هزینه آموزشی از وزارت کار دریافت می کنند.

در صورتی که کارفرمایان در طول دوره کارورزی و کسب مهارت، نسبت به جذب این افراد اقدام کنند، مشمول مشوق بیمه ای می شوند.

در طرح کارورزی که با هدف افزایش اشتغال پذیری فارغ التحصیلان دانشگاهی از طریق آموزش مهارت در محیط کار اجرا شده است، هم کارجویان و هم بنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 411 هزار کارورز طی دو سال گذشته

ثبت نام 411 هزار کارورز طی دو سال گذشته