مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 22:302019-11-03سياسي

40 سالگی اخراج آمریکا از ایران باید گرامی داشته شود


فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به رویداد مهم 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی گفت: 40 سال از اخراج آمریکا از ایران می گذرد و باید این رویداد مهم و فرصت مغتنم را همواره گرامی داشت.

- علی بقایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: 13 آبان در تاریخ ملت ما دارای سه مناسبت مهم است که شامل تبعید امام به ترکیه در سال 43 به دلیل اعتراض به قانون کاپیتولاسیون و تظاهرات مردم و کشتار آنها توسط مزدوران پهلوی، کشتار دانش آموزان در سال 57 مقابل دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 است.

وی افزود: مناسبتی که از یک نگاه حائز اهمیت است، تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان است که انقلاب دومی بود که در آن دست استکبار جهانی برای همیشه از کشور ایران کوتاه شد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان تاکید کرد: اکنون 40 سال از اخراج آمریکا از ایران می گذرد و این برای کشور ما یک فرصت مغتنم است که باید  آن را گرامی بداریم زیرا این پیروزی اختصاص به همه آحاد ملت دارد.

وی با بیان اینکه در این واقعه دستاوردهای عظیمی عاید کشور شد به تبعید امام(ره) به ترکیه در اعتراض به کاپیتولاسیون و اعتراض مردمی و کشتار آنها توسط رژیم منحوس پهلوی اشاره کرد و گفت: طبق این قانون اگر کسی از آمریکایی ها و مزدوران آمریکایی در کشور ما جرمی مرتکب می شدند حق مواخذه او را نداشتیم ولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 سالگی اخراج آمریکا از ایران باید گرامی داشته شود

40 سالگی اخراج آمریکا از ایران باید گرامی داشته شود