مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 14:522019-11-03سياسي

ضرورت استفاده از ظرفیت هیئت های مذهبی در مراسم اربعین


در نشست اعضا کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین استان با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بر ضرورت استفاده از ظرفیت هیئت های مذهبی در ایام ابعین تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ در این نشست اعلام شد: کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه استان در ایام اربعین با برپایی بیش از 200 موکب، 85 آشپزخانه خانگی و بیش از 200 محل اسکان به زائران حسینی خدمات رسانی کرده و به دو میلیون زائر اسکان موقت و دائم داده است.

تولید 22 هزار دقیقه برنامه با تلاش دست اندرکاران رسانه استان، جمع آوری 200 میلیون تومان کمک های مسجد و تکایا و ضرورت استفاده بیشتر از ظرفیت هیئت های مذهبی در ایام اربعین از مورادی بود که دیگر اعضا به آن پرداختند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این نشست با قدردانی از رییس و اعضای کمیته مشاکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین، حضور پررنگ مردم را زیباترین جلوه اربعین عنوان کرد و گفت: باید ازحضور جوانان و خدمات آنان در ایام اربعین قدردانی شود.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار همچنین بر ساخت زائر سرا در مسیر تردد زائران و توجه بیشتر به بعد فرهنگی همایش عظیم اربعین حسینی تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از ظرفیت هیئت های مذهبی در مراسم اربعین

ضرورت استفاده از ظرفیت هیئت های مذهبی در مراسم اربعین