مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 14:202019-11-03حوادث

تلاش راهداران برای بازگشایی راههای روستایی


تلاش راهداران برای بازگشایی راههای روستایی حادثه دیده از سیل در شرق استان ادامه دارد.

- حادثه دیده از سیل در شرق استان ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: تلاش راهداران، برای بازگشایی راههای روستایی حادثه دیده مربوط به شرق مازندران ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، عباسعلی نجفی افزود: پس از باران شدید دیشب و وقوع سیل و رانش در شرق استان، بلافاصله عوامل راهداری و دیگر دستگاه های امدادی با بسیج کلیه امکانات و ماشین آلات، در محورهای اصلی و روستایی مستقر شدند و اقدامات به هنگامی در خصوص بازگشایی راه ها و کمک به آسیب دیدگان انجام دادند.

وی به محورهای روستایی و کوهستانی شهرستان نکا اشاره و خاطر نشان ساخت : با توجه به شدت بارش و رانش و ریزش صورت گرفته در حال حاضر محورهای روستایی منطقه هزار جریب و سه راهی بند بن لایی مسدود بوده که بلافاصله چندین دستگاه از انواع ماشین آلات راهداری به منطقه اعزام و در حال بازگشایی محورهای مذکور هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران افزود: محورهای روستایی و فرعی شهرستان گلوگاه نیز با تلاش شبانه روزی راهداری در دست بازگشایی بوده و امیدواریم با کاهش شدت بارش به عملیات بازگشایی به اتمام رسیده و تردد در محورهای این شهرستان برقرار گرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش راهداران برای بازگشایی راههای روستایی

تلاش راهداران برای بازگشایی راههای روستایی