مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 13:502019-11-03سياسي

پزشکیان باید مانع خروج «ظریف» از مجلس می شد


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: هیئت رییسه و پزشکیان نباید اجازه می دادند ظریف در زمان طرح سوال از وی جلسه علنی را ترک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا صباغیان در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی اظهار داشت: متاسفانه امروز در زمان طرح سوال از وزیر امور خارجه، وضعیتی در مجلس شورای اسلامی اتفاق افتاد که منجر به تضعیف جایگاه نمایندگان و مجلس شد.

وی افزود: وزیر امور خارجه که منتخب و مورد تایید نمایندگان است، حرف های خود را در این جلسه مطرح کرد اما هیچ توجهی به صحبت های نماینده سوال کننده نکرد و به راحتی مجلس شورای اسلامی را ترک کرد.

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس تصریح کرد: هیئت رییسه مجلس باید از حقوق نمایندگان و ملت دفاع کند چرا که مجلس شورای اسلامی در راس امور است.

صباغیان با تاکید بر اینکه ظریف باید صحبت های ابطحی را می شنید و پاسخ وی را می داد، گفت: متاسفانه هیئت رییسه و به ویژه پزشکیان که ریاست جلسه را بر عهده داشت در این باره کوتاهی کرد و نباید اجازه می داد ظریف از مجلس خارج شود و حالا که خارج شده است دیگر نباید او را به مجلس راه دهیم.

وی با بیان اینکه با این اقدام ظریف جایگاه مجلس تضعیف شد، خاطرنشان کرد: پزشکیان و هیئت رییسه مجلس باید این موضوع را جبران کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکیان باید مانع خروج «ظریف» از مجلس می شد

پزشکیان باید مانع خروج «ظریف» از مجلس می شد