مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 12:302019-11-03ورزشي

اعضای منتخب سمن جوانان فارس معرفی شدند


معاون فرهنگی و امور جوانان مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: در دومین انتخابات مجمع استانی سازمان های مردم نهاد جوانان استان فارس، نفرات منتخب معرفی شدند.

- علی رضایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: دومین انتخابات مجمع استانی سازمان های مردم نهاد، بعدازظهر امروز با حضور 100 نفر از اعضای این سازمان در استان فارس در هتل بزرگ شیراز برگزار شد که 13 عضو اصلی و علی البدل بارأی حاضران انتخاب شدند.

وی بابیان اینکه این مجمع از آذرماه کار خود را شروع می کند، اظهار امیدواری کرد مجمع دوم باقدرت بیشتری کار کند.

رضایی خاطرنشان کرد: از دستگاه های اجرایی نیز انتظار می رود با مجمع دوم همکاری بیشتری کنند همان گونه که گذراندن 6 ماه از مدت سربازی در مجامع که برای اعضا در مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

این مقام مسئول همچنین گفت: امیدواریم این مجمع رابطی بین مردم و دولت باشد و 3 وظیفه نظارت، مطالبه گری و فعالیت اجتماعی را به خوبی انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، بعدازظهر امروز دومین دوره انتخابات مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان استان فارس با حضور سالک نماینده عالی وزارت ورزش و جوانان، ناظر دادگستری و نماینده استانداری فارس در هتل بزرگ شیراز برگزار شد و طی آن 9 عضو اصلی و 2 عضو علی البدل این مجمع به اتفاق آرا مشخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای منتخب سمن جوانان فارس معرفی شدند

اعضای منتخب سمن جوانان فارس معرفی شدند