مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 12:062019-11-03اقتصادي

ادامه واکنش ها به گزارش مستند خام فروشی


گزارش مستند خام فروشی ماده اولیه قیر (وکیوم باتوم) واکنش های مختلفی را در بخش های خبری و فضای مجازی بدنبال داشته است.

- سیفیان افزود: از آنجا که بورس کالا، بستری برای تهیه مواد خام و محلی برای عرضه فرآورده های نفتی از جمله قیر بود، برایش تفاوتی نمی کند که این مواد خام از کدام بخش کشور تهیه می شود ما هم برای تهیه مواد مصرفی خود با شرکتی که در بندرعباس دارای مجوز است همکاری می کنیم.

عبدالرضا پیروی منش معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت در هرمزگان گفت: شرکت نفت و پالایش جی در هرمزگان مجوز فعالیت ندارد و شرکت همیار جی در بندرعباس نیز خارج از ظرفیت پروانه وکیوم باتوم خریداری کرده و سوخت یارانه ایی هم دریافت می کرد.

علی سیفیان در پاسخ به گفته های پیروی منش گفت: شرکت زیر مجموعه ما از سازمان صمت هرمزگان مجوز کسب کرده است و شرکت همیار جی از شرکت های دارای مجوز رسمی در هرمزگان محسوب می شود.

وی افزود: مخازن مورد استفاده ما در اسکله شهید رجایی مستقر است و این اسکله در منطقه ویژه اقتصادی قرار دارد و طبق ماده 7 بخشنامه مناطق ویژه اقتصادی، متولی این امر اداره کل بنادر و دریانوردی است.

عضو هیات رییسه اتحادیه صادر کنندگان فرآورده های نفتی هم گفت: در پروانه مجوز بهره برداری شرکت جی، حجم و میزان بهره برداری مشخص و معینی ذکر شده است، حال سؤال پیش می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه واکنش ها به گزارش مستند خام فروشی

ادامه واکنش ها به گزارش مستند خام فروشی