مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 11:292019-11-03سياسي

طرح جدایی ری از تهران در جلسه مجمع 51 نفره مورد بررسی قرار می گیرد


نشست بررسی طرح جدایی ری از تهران با حضور نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی، رییس شورای شهر تهران و رییس شورای عالی استان ها در مجلس برگزار و مقرر شد طرح جدایی ری از تهران در جلسه مجمع 51 نفره مورد بررسی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا عارف در نشست بررسی طرح جدایی ری از تهران که با حضور روسای شورای عالی استان ها و همچنین نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: انتزاع شورای شهر ری از شورای تهران یک موضوع قدیمی است و اخیرا در مجلس شورای اسلامی بحث هایی هم مطرح شده است.

موضع ما این بوده که اگر منافع شهرستان ری ایجاب می کند این طرح را پیگیری کنیم.

وی با اشاره به امضای این طرح از سوی برخی نمایندگان تهران و فراکسیون امید خاطر نشان کرد: حالا که این طرح در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفته لازم است بررسی جدی تری در این باره داشته باشیم.

مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در این نشست اساسی ترین خواسته مردم شهر ری را جدایی شورای این شهر از تهران عنوان کرد و گفت: در قانون هم دارید که هر شهری باید شورای جداگانه داشته باشد چرا ری نباید شهرداری و شورای شهر مستقل داشته باشد؟ وی با بیان این که بدون تصویب طرح جدایی ری از تهران نیز وزارت کشور می تواند نسبت به اجرای آن اقدام کند یادآور شد: اگر قرار باشد این طرح به نتیجه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جدایی ری از تهران در جلسه مجمع 51 نفره مورد بررسی قرار می گیرد

طرح جدایی ری از تهران در جلسه مجمع 51 نفره مورد بررسی قرار می گیرد