مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 11:052019-11-03حوادث

دستگیری 4سارق و 2مالخر با بیش از 15 میلیارد ریال سرقت در یاسوج


فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری 4 سارق و 2 مالخر با اعتراف به بیش از 15 میلیارد ریال سرقت طلا و جواهر در یاسوج خبر داد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مهدی انصاری پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: درپی وقوع چندین فقره سرقت منازل در شهر یاسوج، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

انصاری با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی استان ضمن هماهنگی با مرجع قضایی و با انجام تحقیقات پلیسی گسترده وتخصصی 4سارق و 2 مالخر را که از استان های همجوار بودند شناسایی کردند، عنوان داشت: این افراد با اخذ نیابت قضایی طی چندین عملیات غافلگیرانه و ضربتی به صورت جداگانه دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان در بازجویی های اولیه بزه انتسابی خود را انکار که در نهایت با مواجهه شدن با اسناد و مدارک موجود به 4 فقره سرقت منازل به ارزش بیش از 15 میلیارد ریال طلا و جواهر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک و یا اطلاع از اقدام اینگونه افراد بلافاصله با سامانه پلیسی 110 تماس بگیرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 4سارق و 2مالخر با بیش از 15 میلیارد ریال سرقت در یاسوج

دستگیری 4سارق و 2مالخر با بیش از 15 میلیارد ریال سرقت در یاسوج