مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 10:382019-11-03سياسي

تذکر نماینده لنگرود به روحانی: دست از انتقال آب خزر بردارید


نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در تذکری به حسن روحانی عنوان کرد که دست از انتقال آب خزر بردارید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (یکشنبه 12 آبان 98) از سوی هیأت رییسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در تذکری به وزیر امور خارجه و دارایی عنوان کرد که متاسفانه به دلیل سخت گیری بانک های عامل در نوع انتخاب ضامن های بانکی با مردم، کشاورزان، روستاییان و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نمی توانند وام اشتغال بگیرند و نیز در تذکر دیگری به رییس جمهور عنوان کرد که علت عدم اجرای قانون بودجه 98 در مورد تامین مسکن خانواده های دو معلول فاقد مسکن چیست.

نصرالله پژمان فر نماینده مردم مشهد در تذکر به وزیر ارتباطات عنوان کرد که چرا از شبکه اجتماعی اینستاگرام برای گفت وگوی زنده و پرسش و پاسخ با کاربران استفاده کرده اید؟ این امر مشروعیت بخشیدن به این شبکه اجتماعی و خلاف رویه قانونی کشور است.

  عین الله شریف پور نماینده ماکو در تذکر به وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد علت تعلل در تحویل ویلچرهای برقی به معلولین حائز شرایط علیرغم پیگیر ی های دوساله سازمان بهزیستی چیست؟ محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر نماینده لنگرود به روحانی: دست از انتقال آب خزر بردارید

تذکر نماینده لنگرود به روحانی: دست از انتقال آب خزر بردارید