مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 09:532019-11-03پزشكي

پلمب 5 واحد مرغداری در سنندج


با توجه به احتمال شیوع بیماری های مختلف در طیور از جمله آنفولانزای فوق حاد پرندگان و پیشگیری از شیوع این بیماری ها با بررسی های صورت گرفته، -  یوسفی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با توجه به احتمال شیوع بیماری های مختلف در طیور از جمله آنفولانزای فوق حاد پرندگان و پیشگیری از شیوع این بیماری ها با بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان شبکه دامپزشکی سنندج دستور پلمپ 5 واحد مرغداری که بصورت غیرمجاز اقدام به جوجه ریزی کرده بودند یا تغییر کاربری به مرغداری داده بودند توسط مقام قضایی صادر شد.

وی افزود: امروز نخستین واحد مرغداری که به صورت غیرمجاز اقدام به جوجه ریزی کرده بود، پلمب و سایر واحدها نیز در روزهای آتی پلمب خواهند شد.

 رییس شبکه دامپزشکی سنندج عنوان کرد: سنندج  با دارا بودن 160 واحد مرغداری گوشتی، یک واحد مرغ تخمگذار و 2  واحد مرغ مادر گوشتی تامین کننده بخش عمده ای از مصرف گوشت سفید و جوجه یک روزه این شهر و استان است.

 یوسفی  ادامه داد: با توجه به حساسیت زیاد در خصوص تامین سلامت فرآورده ها و فارم های تولیدی،کارشناسان شبکه بطور مداوم از  واحدها بازدید بعمل آورده و واحدهای فاقد مجوز که تهدید علیه بهداشت و سلامت جامعه بوده با آنها برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 5 واحد مرغداری در سنندج

پلمب 5 واحد مرغداری در سنندج