مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 09:232019-11-03اقتصادي

100 تله غیرمجاز پرندگان در بوجاق تخریب شد


رییس اداره پارک ملی خشکی دریای بوجاق از تخریب و معدوم سازی بیش 100 مورد از تله پرندگان در پارک ملی بوجاق خبر داد و گفت: ورودی های پارک کنترل و از ورود افراد سابقه دار در بوجاق جلوگیری می شود.

- ابراهیم غلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در آستانه اشرفیه با بیان اینکه پارک ملی بوجاق به دلیل اکوسیستم مناسب، شرایط مناسبی را برای پرندگان مهاجر و شکاری در فصل سرما فراهم می کند، اظهار کرد: متأسفانه با مهاجرت پرندگان به پارک ملی بوجاق، شاهد افزایش شکارچیان و تله گذاری جهت شکار و زنده گیری پرندگان هستیم.

وی با اشاره به انجام عملیات پیشگیرانه جهت جلوگیری از شکار پروندگان توسط افراد سودجو گفت: در سال جاری به منظوره مقابله جدی و جلوگیری از این تخلف زیست محیطی، پرسنل یگان اداره پارک ملی خشکی دریایی بوجاق بندر کیاشهر اقدام به عمل پیشگیرانه و حضور مؤثر در مناطق تحت مدیریت خود کردند.

رییس اداره پارک ملی خشکی دریای بوجاق با اشاره به تخریب و معدوم سازی بیش 100 مورد از تله پرندگان در پارک ملی بوجاق افزود: با افزایش گشت های پایشی و استقرار نیروی محیط بان در ورودی های پارک، تمام ترددها به شدت کنترل و از ورود افراد سابقه دار و گشت وگذار بی مورد در پارک ملی جلوگیری و اقدام پیشگیرانه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 تله غیرمجاز پرندگان در بوجاق تخریب شد

100 تله غیرمجاز پرندگان در بوجاق تخریب شد