مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 08:552019-11-03اقتصادي

رونمایی از نسل جدید فرآورده های پروبیوتیک های دارویی در پارک فناوری پردیس


محققان یکی از شرکت های دانش بنیان موفق به بومی سازی نسل جدید فرآورده های پروبیوتیک دارویی شدند که طی برگزاری مراسمی از این فرآورده ها رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سحر بهمنی، مدیر عامل یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس در مراسم رونمایی از محصولات پروبیوتیک ، تولید محصولات دارویی پروبیوتیک را از زمینه های تحقیقاتی این شرکت نام برد و یادآور شد: این محصولات جزو فرآورده های دارویی به شمار می روند.

وی فرآورده های پروبیوتیک را فرآورده هایی دانست که بیش از 10 سال به بازار و سیستم سلامت کشور وارد شده اند و اظهار کرد: پروبیوتیک ها سلامت بخش بدن انسان است؛ از این رو این فرآورده ها می توانند برای بیماری های مربوط به دستگاه گوارش، مخاط دهان، دستگاه تنفس فوقانی، زخم معده در بزرگسالان و کودکان و غیره مورد استفاده قرار گیرند.

بهمنی از بومی سازی فرآورده های پروبیوتیک در این شرکت خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر نمونه های موجود در کشور از قیمت بالایی برخوردار هستند؛ اما ما توانستیم آنها را در این شرکت به تولید برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه پروبیوتیک ها علاوه بر سیستم گوارشی در درمان بیماری های نقص ایمنی و آلرژیک موثر هستند، اضافه کرد: از این فرآورده ها در پیشگیری از بسیاری از بیماری ها استفاده می شود؛ بر این اساس بوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از نسل جدید فرآورده های پروبیوتیک های دارویی در پارک فناوری پردیس

رونمایی از نسل جدید فرآورده های پروبیوتیک های دارویی در پارک فناوری پردیس