مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 07:442019-11-03سياسي

دفاع 30 دقیقه ای پیش رویداد مسابقات ملی دفاع 3 دقیقه ای


معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی یزد در یک برنامه ابتکاری با همکاری دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه یزد اقدام به برگزاری پیش رویداد مسابقات ملی دفاع 3 دقیقه ای پایان نامه های دانشجویی با عنوان «دفاع 30 دقیقه ای» کرد.

- ایسنا/یزدمعاونت فرهنگی جهاددانشگاهی یزد در یک برنامه ابتکاری با همکاری دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه یزد اقدام به برگزاری پیش رویداد مسابقات ملی دفاع 3 دقیقه ای پایان نامه های دانشجویی با عنوان دفاع 30 دقیقه ای کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این برنامه ابتکاری در واقع باز ارایه ی پایان نامه های برجسته و ارزشمند تحصیلات تمکیلی به منظور استفاده دانشگاهیان و دانشجویان از نتایج بدست آمده از آنهاست که در قالب برگزاری شش نشست برنامه ریزی شده است.

این برنامه که از دیروز شنبه یازدهم آبان ماه شروع شده و تا هفته بعد در سالن نبوت در تالار علوم اجتماعی دانشگاه یزد ادامه خواهد داشت، در موضوعات اثر توسعه بر سرمایه انسانی از دست رفته ناشی از مرگ زودرس ، بازسازی معنایی نقش خانه داری نزد زنان خانه دار شهر شیراز ، کاوش فرایندهای اجتماعی شکل گیری از خود بیگانگی در بین پرستاران ، واسازی خود بعد از فوت بستگان ، بررسی اثربخشی مداخله مددکاری اجتماعی گروهی با رویکرد شناختی بر ارتباط بین فردی و صمیمیت زناشویی در دانش آموزان دختر متاهل شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع 30 دقیقه ای پیش رویداد مسابقات ملی دفاع 3 دقیقه ای

دفاع 30 دقیقه ای پیش رویداد مسابقات ملی دفاع 3 دقیقه ای