مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 07:352019-11-03سياسي

بیانیه جهاددانشگاهی به مناسبت فرا رسیدن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی


جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن این بیانیه که از سوی روابط عمومی جهاددانشگاهی منتشر شده، آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم سیزده آبان 1358 روزی افتخار آمیز برای ملت ایران و نشانه ای پر نور در راه عزت طلبی و استقلال خواهی پیروان خط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(قدس سره) است.

با وجود گذشت سال ها از حماسه ی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست جوانان پر شور دانشجو، ابعاد این اقدام جسورانه ی مبتنی بر بصیرت و متکی به آرمان های اصیل انقلاب اسلامی، همچنان نماد، نشانه و سرمشقی ارزشمند برای دوران کنونی است که در آن دیپلماسی، نفوذ و میدان داری فرهنگ آمریکایی سعی در اخفای متقلبانه ی خوی استکباری ایالات متحده ی آمریکا دارد.

پیشتازی دانشجویان پیرو خط امام در موضوع دشمن شناسی و دارا بودن نگاهی فراتر از قدرت سخت و تجهیزات نظامی به دشمن، یعنی آن چه که امروز از آن به عنوان جنگ نرم یاد می شود، تحسین برانگیز و شایسته بررسی و مطالعه عمیق توسط نسل جوان و به ویژه دانشجویان است.

شناخت مکر و حیله های امروز نظام سلطه که با بودجه های سرسام آور در حوزه های غیر نظامی، ملت های دنیا را تهدید می کند، همچنین عدم اعتماد به دشمن برای پایان دادن به خبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه جهاددانشگاهی به مناسبت فرا رسیدن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

بیانیه جهاددانشگاهی به مناسبت فرا رسیدن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی