مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 07:272019-11-03بين الملل

تاکید برهم صالح و نوری مالکی بر حفاظت از مسالمت آمیز بودن تظاهرات عراق


رییس جمهوری عراق در جریان دیدار با رییس ائتلاف دولت قانون و نخست وزیر اسبق این کشور به بررسی تحولات سیاسی به ویژه تظاهرات این کشور پرداخت.

- رییس جمهوری عراق در جریان دیدار با رییس ائتلاف "دولت قانون" و نخست وزیر اسبق این کشور به بررسی تحولات سیاسی به ویژه تظاهرات این کشور پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی عراق (واع)، برهم صالح، رییس جمهوری عراق با نوری المالکی، رییس ائتلاف دولت قانون و نخست وزیر اسبق این کشور دیدار کرد.

در جریان این دیدار دو طرف به بررسی تحولات سیاسی و امنیتی در این کشور و اقداماتی که در پاسخگویی به خواسته های تظاهرکنندگان سهم به سزایی دارند، پرداختند.

برهم صالح و نوری المالکی در جریان این دیدار بر لزوم حفاظت از مسالمت آمیز بودن تظاهرات، عدم اخلال در امنیت، تداوم عدم بی فعالیتی موسسات دولتی، مدارس، دانشگاه ها، شرکت های نفتی، بندرها و تسریع در اجرای بسته اصلاحات دولت تاکید کردند.

رییس جمهور و رییس ائتلاف دولت قانون عراق در جریان این دیدار از تمامی گروه های سیاسی و مردمی خواستند تا از آنها حمایت کنند، آگاه باشند، فرصت را از دشمنان بگیرند و فتنه را در نطفه خفه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید برهم صالح و نوری مالکی بر حفاظت از مسالمت آمیز بودن تظاهرات عراق

تاکید برهم صالح و نوری مالکی بر حفاظت از مسالمت آمیز بودن تظاهرات عراق