مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 06:582019-11-03ورزشي

خطرات ناهنجاری های ضد ملی در لیگ برتر


«برخورد اقلیت خاطی در ورزشگاه تبریز، تمامیت ارضی ایران را هدف گرفته و مطالبات احتمالی بومی و قومی صرفا پوششی برای این رفتار ضد ملی است.

رفتارهایی که در طول دیدار اخیر و شماری دیگر از مسابقات فوتبال در ایران رخ داده، - برخورد اقلیت خاطی در ورزشگاه تبریز، تمامیت ارضی ایران را هدف گرفته و مطالبات احتمالی بومی و قومی صرفا پوششی برای این رفتار ضد ملی است.

رفتارهایی که در طول دیدار اخیر و شماری دیگر از مسابقات فوتبال در ایران رخ داده، هدفی جز تضعیف وحدت ملی، تمامیت ارضی و حاکمیت قانون ندارد.

در کجا سراغ دارید که در یک مسابقه داخلی برخی از تماشاگران پرچم دو کشور خارجی را با افتخار بالا برده و علیه کشور خود شعار دهند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید تفرشی، پژوهشگر تاریخ و استاد دانشگاه در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: مساله تبلیغات و کنش های قوم گرایی، ضد ملی و نژادپرستی در فوتبال ایران هر روز بیشتر شده و همچنان رسما نادیده گرفته می شود.

حوادث تلخ و خطرناکی که روز جمعه در حین بازی تراکتورسازی و استقلال در ورزشگاه فوتبال تبریز رخ داد، اولین موارد از این دست نبودند ولی از نظر دامنه و ریخته شدن قبح آن به مرز نگران کننده ای رسیده است.

مجموعه ای از عوامل مختلف دست به دست هم دادند تا تیم تراکتورسازی و مدیرانش به همراه عوامل برگزارکننده این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطرات ناهنجاری های ضد ملی در لیگ برتر

خطرات ناهنجاری های ضد ملی در لیگ برتر