مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 06:562019-11-03سياسي

تسخیر لانه جاسوسی؛ حرکتی آتش به اختیار


اجتماعی بقیه الله الاعظم (عج) تسخیر لانه جاسوسی امریکا را مصداق حرکت آتش به اختیار دانشجویان انقلابی پیرو خط امام (ره) خواند.

- سردار سرلشکر جعفری افزود: البته دلهره ای هم نسبت به مخالفت حضرت امام (ره) با این حرکت خودجوش انقلابی وجود داشت و برخی نیز معتقد بودند باید پیش از این اقدام، هماهنگی های لازم به عمل می آمد، اما دانشجویان با اطمینان به تایید امام خمینی (ره) این اقدام را انجام دادند و البته مورد تایید ایشان نیز قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: گرچه رییس دولت موقت و برخی از انقلابیون نگران یا کسانی که از ایمان انقلابی بالایی برخوردار نبودند، دانشجویان را از این حرکت منع می کردند، اما حضرت امام (ره) بلافاصله موضع گرفتند و فرمودند خوب جایی را گرفتید، باید محکم نگهش دارید چراکه اینجا سفارتخانه امریکا نیست بلکه جاسوس خانه این کشور است.

سردار سرلشکر جعفری افزود: این موضع انقلابی حضرت امام (ره) به شدت موجب شعف و شادی دانشجویان شد و مردم نیز به دنبال آن از این حرکت انقلابی حمایت کردند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی - اجتماعی بقیه الله الاعظم (عج) گفت: بسیاری از کشور ها در ایران سفارتخانه دارند، اما وضعیت امریکا متفاوت بود چراکه انقلاب اسلامی ایران در اساس، علیه امریکا و استکبار و همچنین رژیم منحوس پهلوی انجام گرفت و توطئه های امریکایی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسخیر لانه جاسوسی؛ حرکتی آتش به اختیار

تسخیر لانه جاسوسی؛ حرکتی آتش به اختیار