مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 06:552019-11-03سياسي

«صد روسی» در جمع نویسندگان ایرانی


مراسم رونمایی و آشنایی با راوی کتاب «صد روسی» با حضور جمعی از نویسندگان، پژوهشگران و راوی این کتاب در انتشارات «به نشر» برگزار شد.

- مراسم رونمایی و آشنایی با راوی کتاب صد روسی با حضور جمعی از نویسندگان، پژوهشگران و راوی این کتاب در انتشارات به نشر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دراین مراسم، میثم رشیدی مهرآبادی درسخنانی بیان کرد:همین چند وقت پیش بود که دوستان سازمان تبلیغات اسلامی در قالب سری برنامه های باهمستان ، برای مجله خاطره انگیز کمان، یادواره ای گرفتند و وقتی استاد هدایت الله بهبودی پشت تریبون رفت، اذعان کرد همچنان پس از سال ها، وقتی پشت تریبون قرار می گیرد، همان اضطراب همیشگی به سراغش می آید.

همانجا فهمیدم از این اضطراب، گریزی نیست.

البته نه این که چاره ای نداشته باشد؛ یک چاره اش همین که مطالبمان را روی کاغذ بنویسیم تا هم چیزی از قلم نیفتد و هم این که وقت حضار را حتی به قدر ثانیه ای هدر ندهیم.

و ادامه داد: حالا که به بهانه انتشار کتاب صد روسی در هم جمع شده ایم، بد نیست سری به حواشی نگارش و تدوین این کتاب بزنیم و برایتان چیزهایی تعریف کنم که شاید فرصت دیگری برای بیانشان نیابم.

صد روسی کتابی 112صفحه ای و جمع و جور است که در آن، سعی داشتم خاطراتی از برادر بزرگوار، جناب عبدالعلی یزدانیار را منعکس کنم؛ خاطراتی که در ذهن ایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«صد روسی» در جمع نویسندگان ایرانی

«صد روسی» در جمع نویسندگان ایرانی