مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 06:422019-11-03بين الملل

مخالفان در بولیوی به مورالس تا دوشنبه فرصت دادند استعفا کند


همزمان با اینکه یک تیم بین المللی از کارشناسان نتایج انتخابات ریاست جمهوری بولیوی را بررسی می کنند، مخالفان رییس جمهور این کشور از وی خواستند از قدرت کناره گیری کند؛ - انتخاباتی که بار دیگر رییس جمهور کنونی بولیوی پیروز آن شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ده ها هزار تن از مردم بولیوی شنبه شب راهپیمایی اعتراضی را در شهر سانتا کروز برگزار کرده و در جریان آن لوییس فرناندو کاماچو، رهبر معترضان از اوو مورالس، رییس جمهور بولیوی خواست تا فردا دوشنبه استعفا دهد.

رهبران اپوزیسیون می گویند به این بررسی که توسط سازمان کشورهای آمریکایی درباره انتخابات 20 اکتبر (28 مهر) صورت می گیرد، اعتماد ندارند و خواستار برگزاری یک انتخابات جدید هستند.

مقامات انتخاباتی می گویند، مورالس با اختلاف 10 درصد از کارلوس مسا، رقیب انتخاباتی خود پیشتاز بوده است؛ اختلافی که برای اجتناب از کشیده شدن انتخابات به دور دوم لازم بود.

مورالس 14 سال است که ریاست جمهوری بولیوی را بر عهده دارد و منتقدان می گویند انتخاب مجدد وی نقض محدودیت هایی است که قانون اساسی برای دوره ریاست جمهوری قائل شده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفان در بولیوی به مورالس تا دوشنبه فرصت دادند استعفا کند

مخالفان در بولیوی به مورالس تا دوشنبه فرصت دادند استعفا کند