مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 06:052019-11-03فرهنگي

ترجمه رمان «تیتوس گرون» منتشر شد


رمان «تیتوس گرون» نوشته مروین پیک به تازگی با ترجمه سید مهیار فروتن فر توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شد.

- رمان تیتوس گرون نوشته مروین پیک به تازگی با ترجمه سید مهیار فروتن فر توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رمان تیتوس گرون نوشته مروین پیک به تازگی با ترجمه سید مهیار فروتن فر توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شده است.

تیتوس گرون معروف ترین اثر مروین پیک، نویسنده بریتانیایی و نخستین کتاب از مجموعه گوتیک گورمنگاست است که برای اولین بار در سال 1946 میلادی به چاپ رسید.

فضای تیره و تار در عین حال طنزآلود این داستان یادآور آثار تیم برتون کارگردان آمریکایی است؛ آثاری مانند ادوارد دست قیچی و کابوس قبل از کریسمس؛ با این تفاوت که در گورمنگاست، آن چه به تخیل خواننده تلنگر می زند نه موجودات و وقایع ماوراء الطبیعه، بلکه توصیفات بدیع و اغراق آمیز و شاعرانه از امور این جهانی و اغلب پیش پا افتاده است.

در سال 2000 میلادی سریالی بر اساس دو قسمت اول این مجموعه، با بازی کریستوفر لی هنرپیشه بریتانیایی، ساخته شد و روی آنتن رفت.

داستان این مجموعه از این قرار است که قرن هاست گورمنگاست قلعه ای سترگ به وسعت کلان ترین کلان شهرها منزلگاه و مسند حکمرانی خاندان اشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترجمه رمان «تیتوس گرون» منتشر شد

ترجمه رمان «تیتوس گرون» منتشر شد