مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 04:522019-11-03اقتصادي

سامانه تصمیم در استان قزوین راه اندازی شده است


معاون امور اجتماعی اداره بهزیستی استان قزوین گفت: به منظور ارائه مشاوره و کاهش واقعه طلاق سامانه «تصمیم» در استان قزوین راه اندازی شده است.

  - قزوین- معاون امور اجتماعی اداره بهزیستی استان قزوین گفت: به منظور ارائه مشاوره و کاهش واقعه طلاق سامانه تصمیم در استان قزوین راه اندازی شده است.

  هدی حقیقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: یکی از چالش های جامعه کنونی افزایش میزان طلاق در میان مردم است که یکی از راههای کاهش آن دادن اطلاعات لازم و آگاهی بخشی است.

وی اضافه کرد: با ارتقای فرهنگ گفت وگو در میان خانواده ها می توانیم در بهبود روابط زوجین نقش موثری داشته باشد و در این راستا سامانه تصمیم در استان قزوین از سال گذشته راه اندازی شده است.

معاون اجتماعی اداره بهزیستی استان قزوین یادآورشد: افرادی که در سامانه تصمیم ثبت نام می کنند ملزم به دریافت مشاوره هستند و پس از طی فرآیند مشاوره اگر امکان سازش وجود نداشته باشد، پرونده مورد نظر به دادگستری ارجاع داده می شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر سامانه تصمیم در شهرستان های قزوین، تاکستان، بویین زهرا راه اندازی شده و برای شهرستان های البرز و آوج در حال اقدام لازم هستیم.

حقیقی در خصوص عوامل افزایش طلاق در جامعه اظهارداشت: علت های مختلفی چون اعتیاد، خیانت، کمبود مهارتهای زندگی در برو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه تصمیم در استان قزوین راه اندازی شده است

سامانه تصمیم در استان قزوین راه اندازی شده است