مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 04:352019-11-03اقتصادي

ارزآوری 100 میلیون دلاری صادرات سازه و تجهیزات گلخانه ای برای کشور


صادرات سازه و تجهیزات گلخانه ای برای کشور 100 میلیون دلار ارزآوری داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی از ارزآوری 100 میلیون دلاری صادرات سازه و تجهیزات گلخانه ای برای کشور خبر داد و افزود: با توجه به گران شدن انرژی در آینده و رقابتی شدن محصولات باید بر روی این سازه ها تکیه کرد.

طهماسبی در جلسه ستاد گلخانه های خراسان جنوبی افزود: صنعت تولید سازه های گلخانه ای با توجه دولت به توسعه کشت گلخانه ای در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته به نحوی که سال گذشته موفق به صادرات 100 میلیون دلار سازه گلخانه ها به کشورهای منطقه شد.

وی گفت: اگر مسولان پیگیری کنند اجرای طرح های گلخانه ای در ظرفیت خراسان جنوبی در پرورش گیاهان دارویی گفت: خراسان جنوبی از استان های پیشتاز کشور در کشت خارشتر است و تاکنون حدود 500 هکتار خارشتر در این استان کویری کشت شده و استان تا 40 هزار هکتار نیز استعداد دارد.

در این کارگروه همچنین از افزوده شدن یک و نیم میلیارد تومان اعتبار برای زیر ساخت های برق و گاز شرکتهای گلخانه ای خراسان جنوبی خبر داده شد.

علیپور عضو هیئت مدیره شرکت شهرک های کشاورزی کشور هم با بیان اینکه این شرکت تمام تلاش خود را برای تحقق قول هایش در تفاهم نامه هزار هکتاری خراسان جنوبی انجام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزآوری 100 میلیون دلاری صادرات سازه و تجهیزات گلخانه ای برای کشور

ارزآوری 100 میلیون دلاری صادرات سازه و تجهیزات گلخانه ای برای کشور