مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 03:392019-11-03اقتصادي

ایران 100 میلیون دلار سازه گلخانه ای صادر کرد


ایران 100 میلیون دلار سازه گلخانه در سال گذشته صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، محمدعلی طهماسبی شنبه شب در کارگروه گلخانه های خراسان جنوبی اظهارکرد: در خراسان جنوبی در موضوع گلخانه ها و سازه های مرتبط با آن باید بحث صرفه جویی در مصرف آب و انرژی مد نظر قرارگیرد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امورباغبانی با اشاره به اینکه ایران توان مهندسی و فنی ساخت سازه های گلخانه ها را دارد، بیان کرد: در سال گذشته 100 میلیون دلار سازه و تجهیزات مرتبط با آن از ایران به دیگرکشورها صادر شده است.

طهماسبی با بیان اینکه در خراسان جنوبی ایجاد 1000 هکتار گلخانه مد نظر قرار گرفته است، ادامه داد: موضوع گلخانه ها به واسطه نقش آفرینی در اشتغال زایی، صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع آبی از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است.

وی افزود: در موضوع پرورش قارچ نیز در خراسان جنوبی می توان اقدامات بسیار خوبی با همکاری و مشاوره با انجمن قارچ ایران انجام داد که در این زمینه باید رایزنی های لازم صورت گیرد.

معاون وزیرجهاد کشورزی در امور باغبانی گفت: البته در زمینه پرورش محصول قارچ باید مسائلی چون حمل و نقل و سالن مناسب برای نگهداری را نیز مد نظر قرار داد که این مؤلفه ها نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران 100 میلیون دلار سازه گلخانه ای صادر کرد

ایران 100 میلیون دلار سازه گلخانه ای صادر کرد