مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 21:552019-11-02سياسي

اخطار دانشجویان تشکل های دانشجویی دانشگاه پیام نور مشهد به حرمت شکنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، دانشجویان تشکل های دانشجویی دانشگاه پیام نور مشهد با صدور بیانیه ای به حرمت شکنان و کسانی که به رهبر انقلاب دروغ می بندند، - اخطار دانشجویان تشکل های دانشجویی دانشگاه پیام نور مشهد به حرمت شکنان دانشجویان تشکل های دانشجویی دانشگاه پیام نور مشهد با صدور بیانیه ای به حرمت شکنان و دروغگویان اخطار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، دانشجویان تشکل های دانشجویی دانشگاه پیام نور مشهد با صدور بیانیه ای به حرمت شکنان و کسانی که به رهبر انقلاب دروغ می بندند، اخطار دادند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله قاصم الجبارین انقلاب اسلامی، در جهان ظلمانی، نوید حاکمیت الهی را برای مسلمانان مظلوم به ارمغان آورد، فرهنگ و مبانی این نهضت فراگیر، به برکت اندیشه های تابناک فقیهی وارسته از دودمان پاک نبوی(صلی الله علیه و آله و سلم) شکل گرفت که پایه گذار نظامی نوین در معادلات جهان گردید.

ولایت فقیه، با ارزش ترین دستاورد انقلاب اسلامی و میراث گران بهای امام راحل(ره) یکی از مردمی ترین نظام های سیاسی است که کارایی خود را در عرصه های گوناگونِ مبارزه و سازندگی و در اداره کشور و مواجهه با مسائل جهانی، به منصه ظهور رساند و ملت بزرگ ایران، با شناخت و درک اهمیت حیاتی این محور و تکیه بر آن، ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار دانشجویان تشکل های دانشجویی دانشگاه پیام نور مشهد به حرمت شکنان

اخطار دانشجویان تشکل های دانشجویی دانشگاه پیام نور مشهد به حرمت شکنان